30 listopada 2015

Bartek i Julian w towarzystwie mam/ Sesja plenerowa

Przedstawiam Wam sesje rodzinną i koleżeńską w jednym, a to wszystko w pięknym plenerze nad wodą, a dokładnie w Kamieńczyku kolo Wyszkowa.
Świetne połączenie pleneru z dziećmi.
Julian najmłodszy z ekipy musiał mieć trochę czasu żeby się przyzwyczaić do mnie i aparatu mimo że już wcześniej współpracowaliśmy ze sobą.
Na szczęście Julek szybko się otworzył i pokazywał swoje wyśmienite umiejętności przed aparatem.
Jak już wspomniałam z Julianem i jego mamą współpracowałam już drugi raz, ale z Bartkiem i jego mamą po raz pierwszy.
Mam nadzieje że spotkamy się jeszcze nie raz w pięknym plenerze. 

Canon EOS D500 / 18-55 mm, 75-300 mm.

Mama Juliana: Michalina Swatowska ♥
Mama Bartka: Magdalena Domalewska ♥
Fotografka: Anna Piórkowska- Sowa ♥

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Piękne zdjęcia! Wszystko uchwycone, po prostu magiczne!
Jaki to sprzęt? :)

anna.piorkowska pisze...

CANON D 500, Dziękuję :)

Sylwia Szewczyk pisze...

Piękne zdjęcia <3
www.sylwiaszewczyk.com

Unknown pisze...

Zdjęcia są po prostu mega ! Piękne <3
Pozdrawiam !
http://weronikabloguje.blogspot.com/?m=1